דלג לתוכן המרכזי
אמירים
ארץ הגליל - טיולי ג'יפים

ארץ הגליל - טיולי ג'יפים

ארץ הגליל - טיולי ג'יפים

אמירים
077-9979859

טיולי ג'יפים בנופים הקסומים של הגליל והגולן. הטיולים מודרכים ע"י מדריכים מקצועיים, החיים במקום ומכירים כל פינה בו. בטיולים ניסע בדרכים העבירות לרכב 4*4 ואת המסלולים נתאים לעונות השנה ולמזג האויר.
בכל ג'יפ נהג מדריך.     יש אפשרות לג'יפים פתוחים או סגורים (ממוזגים)
משך הטיולים: משעה ועד יום שלם

הטיולים מתאימים לבודדים, זוגות, משפחות וקבוצות. במהלך הטיולים ניתן לשלב אירוח באוהל בדואי, ביקור בבית בד, ביקב , ומחלבה.

 

מסלולי הטיול מאמירים

יש לנו מבחר מסלולים, מהם בחרנו שלושה כדוגמא . יש אפשרויות רבות נוספות בסביבה.

בכל מסלול נגיע למקומות מיוחדים, בנסיעה חוויתית, והכל מלווה בהסברים ע"י מדריך מקצועי.

בכל אזור נוכל לעשות טיול למשך שעתיים. אפשרי גם להאריך לשלוש, ארבע שעות וגם יותר, ולהגיע לאתרים רבים נוספים

מסלול בגליל העליון: אזור גוש חלב
נתחיל את הטיול בנסיעה בתוך סמטאות הכפר הציורי גוש חלב, נראה את קברי הצדיקים הנמצאים בחצרות הבתים, נעבור ליד כנסיות בכפר ושרידי בית כנסת עתיק. נצא לחלקות החקלאיות של תושבי הכפר, נגיע ל"גבעת הדמעות" משם נעשה תצפית נוף על האזור ונראה את הרי מירון, יער ברעם, גבול הצפון ויישובים בדרום לבנון. נוכל לראות גם את הר כנען, צפת, ואפילו את החרמון. נמשיך לטייל באזור גבעות חלב ונראה את "העין הכחולה של גוש חלב"  - מעיין החבוי בין הוואדיות.

נמשיך בנסיעה לכיוון נחל גוש חלב - נחל איתן ובו מעיינות, צמחיית נחלים, מים זורמים , שרדי תחנות קמח, ובוסתנים.
נגיע לעין עלווה, שם נוכל לעשות הפסקת תה צמחים או קפה (בחורף) או לפתוח אבטיח קר (בקיץ). נמשיך לרמת דלתון, שם נראה כרמי ענבים רבים, את אגם דלתון, בו יש מים כל השנה, וגם את היישוב היחודי קדיתא

 

מסלול "בין גליל עליון לתחתון"
נצא מאמירים ליער שפר, וניסע בתוך היער. נעצור לתצפיות נוף על הגליל התחתון: הר תבור, הר חזון, הר כמון  ועוד.
נעבור ליד שרידי הכפר פארדייה, ותל באר שבע. נמשיך לכיוון הכפר הדרוזי  עין אלאסד - הקטן בכפרי הדרוזים. נעלה לתצפית נוספת מעל הכפר ומשם נראה גם את האזור של כרמיאל, בקעת בית כרם, נחל צלמון, ואפילו את הכרמל ומפרץ חיפה. בהמשך הטיול ניסע בבקעת בית כרם נעבור בין עצי זית עתיקים ביותר ונראה את הבריכה הסודית.

 

מסלול בצפון הגליל התחתון: טיול פסגות הרים
ניסע באזור בקעת בית כרם וחלקות עצי הזית העתיקים, נעלה לתצפית מהר חזון - אחד ההרים הגבוהים בגליל התחתון. נמשיך בנסיעה לצדו הדרומי של ההר, נגיע לניחל צלמון ולכפר הבדואי סלאמה, ממנו נעלה לפסגת הגבוה בהרי הגליל התחתון - הר כמון, שם נגיע לנקודת התצפית ונראה את מרחבי הגליל התחתון, הכינרת, הרי הגליל העליון, צפת, הארבל, וגם מפרץ חיפה והכרמל

צור קשר

הודעתך נשלחה בהצלחה
  הדפסה

אמירים והסביבה

צימרים באמירים

אמירים ממוקמת באחת הפינות היפות שבגליל עם נוף פנורמי לכנרת ולהרי הגליל, בתוך שמורת טבע ובנקודה המאפשרת הגעה נוחה לאטרקציות רבות, ועל כן הפכה למקום משיכה לנופשים ותיירים. היום באמירים מגוון גדול מאוד של צימרים-מצימר לזוג ועד צימר למשפחה.

לכל הרשימה

אמירים בתיאבון

באמירים, ימצאו אורחי הצימרים, מגוון מסעדות ובתי קפה, ארוחות בוקר וארוחות שף והמציעות ממיטב התפריט הצמחוני והטבעוני, מנות המתאימות לצמחונים ולטבעונים, אך גם לקהל הרחב, אשר יכול להנות במהלך החופשה באמירים, ממטעמי המטבח הצמחוני או הטבעוני.

לכל הרשימה

אמירים לגוף ולנפש

באמירים תוכלו להנות ממרכזי ספא המציעים מגוון טיפולי גוף ונפש בכל סגנונות העיסוי הקיימים. באמירים גם, מגוון של מטפלים המתמחים בטיפולים ספציפיים. לאורך השנה מתקיימות באמירים הרצאות וסדנאות בנושאי בריאות, צמחונות וטבעונות.

לכל הרשימה
Loading חיפוש