דלג לתוכן המרכזי
אמירים
טיולי אופניים מאתגרים

טיולי אופניים מאתגרים

טיולי אופניים במרום הגליל מאפשרים לכם ליהנות מכל מה שיש לטבע ולנוף באזור זה להציע לכם. למה שלא תבואו להתארח באמירים, כפר הנופש הצמחוני- טבעוני היחיד בארץ, ותשלבו בחופשה ייחודית זו גם מסלולי אופניים באזור? חורש ים תיכוני? ציפורים נודדות? ערוצי נחל? מסלולים ירוקים? אלה רק חלק מהדברים שתוכלו ליהנות מהם במסלולי אופניים במרום הגליל. מסלולי אופניים במרום הגליל מציעים לכם מגון של דרגות קושי, המאפשרות לכם להתאים את מסלול האופניים להרכב איתו יצאתם לחופשה ולדרגת הקושי בה אתם מעוניינים. מאמר זה מיועד לאלו מכם שאוהבים אתגרים ומעוניינים לשלב מסלול אופניים מאתגר, בדרגת קושי גבוהה, לאלו מכם שאינן חוששים להתכסות בבוץ.

המסלול המסומן באדום

מומלץ לעשות מסלול זה כ-4 ימים לאחר הגשם. אורכו נע בין 20 ל – 36 ק"מ. כמו כן, ישנן כמה נקודות מוצא בהן ניתן להתחיל את המסלול: חניון עין זיתים, מג'יש, חניון רבין או כרם בן זמרה. ישנה אפשרות לעשות מסלול רכיבה מעגלי באורך 20 ק"מ, וישנה אפשרות להוסיף קטע מסלולי נוסף המקיף את חוות מתתיהו, כך שאורך המסלול הכולל יעמוד על 36 ק"מ. קטע נוסף זה מזכיר בצורתו את הספרה 8. הוא מסלול אתגרי וקשה במיוחד ומתאים לאלו מכם שרגילים ברכיבה על אופניים. נקודת המוצא שלו היא בחניון עין זיתים והוא מסלול שמתפתל 20 ק"מ לעבר אגם דלתון. שם הוא מתחבר למסלול המתחיל בגוש חלב.

המסלול המסומן בירוק

מסלול מעגלי העובר בין שרידי בית כנסת עתיק. תחילתו במג'יש בשביל עפר לכיוון גוש חלב. 300 מטרים בערך ממזרח לשביל זה נמצאים שרידו של בית הכנסת העתיק גוש חלב. במקור, היה מבנה זה מבנה מרשים במיוחד ונין להיווכח בזה נוכח השרידים שנותרו. ניתן להבחין בעמודים מקושטים ובחקיקת כתובת בארמית. כתובת זו מוקדשת ליוסה בן נחום. חזית בית הכנסת העתיק פונה לירושלים ובנויה שאבנים גדולות. משקף הפתח מעוטר בעיט פרוש כנפיים שצמד זרים תלויים מצידיו. המסלול מזמים אתכם להמשיך לרכב בירידה לאורך נחל גוש חלב בשביל תלול ולח. את הנחל יש לחצות בהליכה. להמשיל לצומת בו נפגשים גוש חלב ודישון ולחצות אותו על תוואי שביל ישראל. לפני המעבר התחתי של דישון יש לפנות לכוון מערב לשביל עפר ולרכב כקילומטר וחצי בעליה תלולה וקשה עד לחניות רבין שביער ברעם. שמורת יער ברעם מכוסה בחורש טבעי של אלון מצוי. העצים שבשמורה גדולים וצומחים בצפיפות המעניקה לשמורה טמפרטורה קרירה במשך כל ימות השנה. שמורה זו עתירת לחות וצל, מה שמעודד ומאיץ את קצב צמיחת המטפסים וחורף מכסה את האדמה בפטריות. מסלול מעגלי זה ממשיך בשבילים המסומנים בכחול ואח"כ בשחור, ומגיעים עד למפגש שביל ישראל עם נחל צבעון. שם יש לפנות ימינה ולרכב עוד 400 מטרים לאורכו של שביל ישראל.

מסלול זה בהחלט מיועד לאלו מכם האוהבים לרכוב ואוהבים אתגרים. אמירים מזמינה אתכם, "אוהבי האדרנלין", ליהנות מאחד הצימרים המפנקים שלנו ולשלב בנופש ערכי זה גם חוויה מאתגרת ומהנה, מלוה בנוף מרהיב ומיוחד האופייני כל כך לאזור זה.

אמירים והסביבה

צימרים באמירים

אמירים ממוקמת באחת הפינות היפות שבגליל עם נוף פנורמי לכנרת ולהרי הגליל, בתוך שמורת טבע ובנקודה המאפשרת הגעה נוחה לאטרקציות רבות, ועל כן הפכה למקום משיכה לנופשים ותיירים. היום באמירים מגוון גדול מאוד של צימרים-מצימר לזוג ועד צימר למשפחה.

לכל הרשימה

אמירים בתיאבון

באמירים, ימצאו אורחי הצימרים, מגוון מסעדות ובתי קפה, ארוחות בוקר וארוחות שף והמציעות ממיטב התפריט הצמחוני והטבעוני, מנות המתאימות לצמחונים ולטבעונים, אך גם לקהל הרחב, אשר יכול להנות במהלך החופשה באמירים, ממטעמי המטבח הצמחוני או הטבעוני.

לכל הרשימה

אמירים לגוף ולנפש

באמירים תוכלו להנות ממרכזי ספא המציעים מגוון טיפולי גוף ונפש בכל סגנונות העיסוי הקיימים. באמירים גם, מגוון של מטפלים המתמחים בטיפולים ספציפיים. לאורך השנה מתקיימות באמירים הרצאות וסדנאות בנושאי בריאות, צמחונות וטבעונות.

לכל הרשימה
Loading חיפוש